Om mig

Finn

Jag är en dansk man som bor i Höllviken med min familj.

Tyvärr har jag som så många andra blivit uppsagt av SAS efter att varit anställd i 20 år.

Jag funderade på vad jag ville göra, och fick en ide att göra en egen hemsida där jag kunde

sälja och leverera danska kvalitetsljus direkt hem till dörren för dom som bor i Höllviken.

(Annars levererar jag till hela Sverige till ditt närmaste DHL ombud)

Vi har själv använt dessa ljus i över 20 år och är super nöjda med att

• Dom ger ett vitt fint sken

• Lågan är stor och fin

• Riktigt bra kvalitet och brinner i 6 eller 8 timmar